Kızlar selam 🌸 abartısız 2 saattir bebeğimi emziriyorum. süt geliyor eminim , bebeğimin yutkunma sesi de geliyor. Ama memeden çekince ağlamaya başlıyor, memeyi geri verince de sanki saatlerdir emmemis gibi saldırıyor. Bugün hiç uyumadı da toplasaniz 2 saat anca uyudu. Belki o kadar bile değil 🤦 emzik verince uyuyo ama oda yirmi dakika falan. Saat 13.00 den beri böyle. Sabah iyiydi 🤒 acaba doymuyor mu.