11melike şöyle anlatayim canım 5 ve üzeri bilimsel olarak gebelik sayılır ama önemli olan bu değerin sağlıklı bir şekilde artması bunu anlamak için de 2 günde bir takibini sağlamak zorundasın ki anla sağlıklı mı değil mi maglesef bazı doktorlarda bu sorun çok var değer yüksek olmadığı için ya gebelik saymıyor ya olumsuz konuşuyor yada strese sokacak şeyler konuşup yolluyor bu yüzden belli bir değere gelene kadar doktora gitme taraftarı değilim direk kan tahlili özelde veya sağlık ocağında verip takip etmek mantıklısı bende öyle yaptım burda değer 5-10-15 veyâ biraz daha yüksek olanlara ters tepki veren çöktü düşük değer gebelik yok veya sağlıksız anlama gelmez daha gebeligin yeni olduğunu gosteririr önemli olan değerin yükselmesi zaten ya düzenli artar ya değer düşer yada düzensiz artar sağlıksız ihtimali göz önünde bulundurulur sen canını sıkma belli bir değer gelince yani en az 3000 ve üstü olduktan sonra genelde kese gözükür bu değer üstü gidebilirsin moral bozma