Adetime 10 gün kala beta 14.1di 5 ve üzerini gebelik olarak adlandırıyorlar sağlıklı bi gebelik denmesi içinde sonucun her gün iki katı artması gerekiyor benim 8 kasım 14.1 - 11 kasımda verdiğim beta sonucu 60 16 kasımda ise 600lere çıkmıştı betanın artmasının önemli olduğu gibi keseyi görmeden de doktorlar net bişey söylemiyorlar keseyi gördükten sonrada kalp atışını önemli olarak baz alıyorlar bi arkadaşım beta 8 ile öğrenmişti çok çok erken olduğu için de düşük çıkmış olabilir hamişsende bu kadar erken öğrenmene üzüldüm açıkçası ben 14le adetime 10 gün kala öğrendiğimde kimyasal mıdır boş gebelikmidir diye çok strese girmiştim kendini bunaltma kafana takmamaya çalış mümkünse 🥰