Kabızlıktan bende çok çektim hatta bir de bunun üstüne hemoroidim vardı. 2 kere lavman yapmak zorunda kaldım. Çok şükür şu aralar iyiyim çünkü yediğim içtiğim şeyleri bir düzene soktum. Sabah ilk aç karnına doğal zeytinyağı içtim. Üzerine de sıcağa yakın sıcak su içtim. Daha sonra bir yemek kaşığı da üzüm pekmezi yedim. Öğlen yemeği yemeden yarım saat önce zeytinyağı, akşam yemeğinden önce ve ya yatmadan önce zeytinyağı içtim. Ama gün içerisinde de 2 lt kadar su tüketiyorum. Çalışıyorum iş yerinde de hareketsizim o yüzden bu yöntem çok iyi geldi bana. Ara öğünlerde de kuru incir ve kuru kayısı tüketiyorum. Zaten sürekli ara öğünler yaparak bağırsakları çalıştırmak gerekiyormuş. Bağırsaklarına bir de tuvalet eğitimi vermen gerekiyor sabah tuvaletin olmasa bile tuvalete git ve biraz otur bekle , akşam da aynı şekilde. Bu şekilde bağırsakların çalışıyormuş.Umarım sende kurtulursun biran önce ben bu şekilde kurtuldum.