Aysecan0335 Kızlar usgde bayadan beri hep 1 hafta önde çıkıyor suan 13 haftalık ama usgde 14 bu durumu yaşayanların bebekleri kaöıncı haftada yakaladı ya da yakalamadıysa sorun teşkil ediyor mu ? Sat a göre mi baz almalıyım usg ye göremi ? Doktora soramadık hiç merak ediyorum çok.
FatmaAselinAnnesi_60 Aysecan0335 benim de 4 gün önden gidiyor doktorun dediğine gidiyorum zaten ultrason da yazıyor
iremcannn1907 Aysecan0335 sat önemli canım. Usg gelişimini gösteriyor bebeğin. Bi hafta önde yani atıyorum 200 gram olması gereken bebek o haftada 300 gram çıkmış gibi. Bi sorun teşkil etmiyor. Haftasını yakalayabilir ilerleyen zamanlarda. Geri de düşebilir daha fazla da olabilir tabi. 2 haftadan fazla önde veya geride olmadıkça sorun teşkil etmiyor der doktorlar. Benim gebeliğimin başından beri 2 hafta öndeydi 3 hafta öndeyken doğum yaptım. Ve sata göre 41. Haftada 4 buçuk kilo doğdu
Ahsenveannesi Aysecan0335 2 haftaya kadar sapma oluyor çok önemli değil doğuma yakkin doktor tekrar değerlendirir
berencisil_ Aysecan0335 o haftalarda çok normal 3 hafta felan çıktığında biraz endişe yaratıyor 1 hafta çok normal
aliandalina iremcannn1907 bilgin için teşekkür ederim canım maşallah tombik doğmuş bebeğin neler yedin tavsiyen nedir 😍
Oznurtopal Her zaman son adet tarihinizi baz almanız lazım. Benim de ilk başlarda 5 6 gün önde gidiyordu şimdi 31.haftada 5 gün falan geriden gidiyor. Yani her ay geride de olur ileride de o değişir. Size kaç haftalık dediklerinde son adet tarihine göre söylemeniz gerekiyor. Çünkü bebegin ileri yada geri olmasını beslenmeniz, plasenta, genetik vb birçok şey etkiliyor
-hilos1 Aysecan0335 benimde gebeliğin başında birkaç gün gerideydi 13.haftada gittiğimde net şekilde baş çevresinden ölçüm yapıldı 1 hafta önde çıktı doktorum doğum haftasının tarihini değiştirdi. Sorun varmış gibi konuşmadı
Aysecan0335 -hilos1 anladım genelde o şekildeymiş bende şimdi öğrendiğim kadarıyla sağlıkla doğsunlar tek önemli olan bu zaten :)
beyzacmvrc Aysecan0335 önde olması daha iyi cnim. Kızım olacak inşallah 14+3 dük dün. Ama bir hafta önde çıktı😍 ondan önce de 3 gün önde gidiyordu sürekli. Doktor çok iyi böyle olması boy kilo vs haftasına göre gayet iyi dedi.
EmineDefneGokce beyzacmvrc canım ama önden gitmesi daha iyi demişsin ya daha iyi ya da daha kötü bi durum değil normal denmeli. 1 hafta geride olan bebeklerin anneleri böyle yorumlara üzülebilir kiii 2 hafta gerilik bile normal sayılıyor Benimkilerde hep 1-2 hafta ileride oldular ama bu döllenmeye vs bağlı
Bebekliannee Aysecan0335 ben hiç o önde geride olayına inanmıyorum. Tamamen doktorların ölçüm yaparken cihazı tam denk getirmediklerine yada kaydordigindan vs vs filan doğru sonuç olduğunu düşünmüyorum yani . Sebebi ise kızımda 1 hafta öndeydi. taaa 9.hadda iken .Hatta 36.haftada 3200 filandi doktor önde demişti yine bebeğim 39+4 de doğdu minnacık 2700 boyuda kısa 46cm filandi . Şimdi 2.gebelik şansa bu beebk de önde 10 haftalıkken 11 görünüyor.
Aysecan0335 Bebekliannee cihaz da önemli demekki söylediğinize göre :) ama ben 3 farklı doktora gidiyorum 3ündede aynı şekilde önde çıktı
Mervetnl Aysecan0335 benim bebeğim bazen kafa ölçüsünde 3 hafta önde bile çıkıyor doktorum sat a göre hesaplama yapıyor. Bazen ölçümlerde 2 hafta önde 8 gün önde falan çıkıyor. Sadece sezeryan olacağı için doğum belki biraz önden alabiliriz dedi.
EmineDefneGokce Aysecan0335 doğuma kadar bu çok değişiyor genelde 1 hafta önden giderler zaten sorun değil hiç 1 hafta geride olması bile problem değil hepsi normal
beyzacmvrc EmineDefneGokce 2 hafta geri de veya önde olması veya haftasına uyumlu olması hepsi normal evet. Bence çoğu kişi ne demek istediğimi anlamıştır. Uyardığınz için teşekkürler.
iremcannn1907 aliandalina önde giderse muhtemelen senin de öyle olacaktır, sağlıkla gelsin 😍🙏 süt ürünleri çok tükettim, 1 bardak süt ve 1 muz hergün tükettim. Tahin helvası çok yedim çok canım isterdi, onun dışında yumurta, ceviz, bal, kaymak 🙈
Bebekliannee Aysecan0335 bende 3 doktora gidiyordum ilk kızımda aynı hepsinde farklı ya 5 gün ya 1 hafta ya 4 gün önde gidiyordu. Şimdiki tek doktor çünkü artık inanmıyorum 😁