keremarasmomm Aysefe333 İğne ile sonlandırıldı bir sene oldu benim altı ay doktor korunmamı söyledi altı aydır da olmamıştı bakalım bu kısmet artık seninde hakkında hayırlısı olsun canım inşallah seviniriz sonunda
Bebeto6161 Aysefe333 16 haftadayım ama öncesi iki kaybım var pıhtılaşma sorunu var bende inşallah bu sefer sağlıkla alırız kucağımıza tüm anneler 🙏🏻🙏🏻
birprensesvebirprensannesi ummuhan3 Adetiniz gecikince veya 4 5 gün sonra tekrar verin şuan negatif görünüyor
Evinamin031120 keremarasmomm benim 8.haftadan sonra başladı 16. Haftaya kadar sürdü. Ama bel ağrısı,kaşık ağrısı göğüs hassasiyetim vardı yani tam adet olacak gibiydim
Evinamin031120 keremarasmomm bir de herkesin aynı olmuyor benim doktorum bulantımın geç başlayıp geç gittiğini söyledi bi arkadaşım suan 22.haftada henüz hiç bulantısı olmadı