Mbd
Rabbim yardimciniz olsun. Benim de sizin gibi olacak galiba 40+2 yim. Kendi sancimi beklemek istedim ama ne sanci ne acilma var:(
Bugun tekrar kontrolum var her sey yolundaysa bu haftayi da bitirmek istiyorum. Ama o kadar cok yoruldum ki surekli yakinlarim etrafimdaki insanlar - dogmadi mi
-dogurmadin mi
-kiz cocuk erken gelir vs
bu sorular beni cok etkiledi ve strese soktu. Hamilelikten degil bu soylemlerden sikildim. Lutfen musait oldugunuzda sureci paylasin🌸 simdiden en hayirlisi ve en kolayi olur insallah sizin icin