@Kubrakck2222 bende koku tat gitmedi ben sabah uyandım grip oluyom gibi geldi bide evde şehir dışından gelen abim eşi ve çocukları vardı öğlen gibide baldızıyla eşi geldi şehir dışından ev curcuna tabi 🤣 sonra bizim yaylamız var oraya gittik 2 araba ormanda mantar bahanesiyle yürüyelim dediler bende yürüdüm ne cesaretse 🤭 dönüşte dizlerim ağrıdan koptu resmen köye geldik ben direk yattım yoruldum diye düşündüm bir terlemeye başladım yatak yorgan üstüm başım sırılsıklam oluyor titreme üşüme ateşim 37.8 oldu acile gittik parol kullan dedi aradan 5 gün geçti ben hâlâ çok kötüyüm öksürük halsizlik burun akıntısı aşırı terleme belden aşağısı çok ağrıdı afedersiniz wcye zor gidiyorum düşecek gibi oluyodum sonra anneme geçti sonra babama geçti onda tat gidince biz covit olduk heralde dedi 😄 ama dediğim gibi benim 18. Günde hâlâ halsizliğim vardı nasıl bişeydi anlamadım inşallah sizde bir an önce atlatırsın sağlığınıza kavuşursunuz 🤲