Biraz önce test sonuçlarımız çıktı ve eşimle pozitifiz😭 o kadar çok dikkat ediyorum ki sakınan göze çöp battı sanırım maskesiz markete çıkmıyorum, dezenfektansız dolaşmıyorum ama nasıl olduysa bulaştı😞 25+5 olduk kızımla, 2 gün önce baya kötüydüm ama şimdi neredeyse iyileştim diyebilirim az bi öksürük bir de tat koku kaybım var ateş vs hiç olmadı. Gebeyken covid geçiren var mı aramızda sorun yaşamadınız değil mi? Ne yapmamı önerirsiniz 😓