YaseminBatrk benimde 4,5 yaşında bir kızım, 19 aylıkta bir oğlum var 😂 3. De erkek 29 haftalığız. Bizimkide sürpriz yaptı. Hatta öğrendiğimde 2 aylıktı çok üzüldüm oğlum küçük diye. İlk kontrole gitmedim biraz dursun dedim 2 hafta sonra gittim 2,5 aylıktı ilk ultrasona girdiğinde..
Cinsiyeti bende çok merak etmedim ama benim kız kardeşim ablam olmadığı için kızımın bir kız kardeşi olsun istemiştim kısmet erkeğeymiş 🙃
Yani demem o ki 3. Lere biraz heves kalmıyor sanki 😂😂 ama şimdi kıpır kıpır durmayınca hevesleniyorum artık seviyorum onu sağlıkla gelsin yeter ki diye 💙