YaseminBatrk benim de 4. Bebeğim ötekiler pes pese oldu. Biraz dinlendim 7 yıldan sonra istedim. İlk aylar çok farkında değildim ama 7 aydan sonra heyecan bastı. Tabiki bir ilk bebek kadar heyecanlı olmuyor insan sonuçta koşturmaca bir hayat var ister istemez, birde tecrübeli oluyor insan artık. Şimdi doğuma 11 günümüz var ve ben çok heyecanlıyım. Bir yandan bitmesin istiyorum. Son bebeğim olacak çünkü Allahtan başka bir mani gelmezse. Doyamıyorum karnımdaki hareketlerine.