Funda_4646 Elifnrcn daha once 2 kaybim oldugu icin kalp atışı olusmadan basladik 14 haftalik olacagiz ne zamana kadar kullaniriz hic bilmiyorum
Ceyda76 arirangg özelde yapıldı ıstanbulda. Ben kendim ılcedeyım edırne de çıkarmadı doktorlar korkuyoruz bısey olur fılan raporlamadılar sayfalardan temin ettım oyle çok şükür Suan kullanmıyoruz kestıler.Pıhtılaşma varsa doğuma kadar kullandırıyorlar