Busrademiir aynen galiba benim bebisin kafası sol tarafta o tarafta genel de ağrım oluyor otururken kalkarken ama anlık öyle uzun süreli olmuyor bazen de çok yurursem bacağım kasıyor ayakta çok durursam ağrı giriyor hemen dinlenmeye geçiyorum yavaş yavaş hareket etmeye çalışıyorum 😊bazen de çok enerjik oluyorum 😊goguslerin üç kısmı banyo da falan ya da dokununca açıyor biraz da göbeğin gerginlesti sanki yukarı doğru büyüyor gibi geliyor bana