Renur benn yaptirdim renkli ultrason falan vermiyorlar siyah ekran anlamıyorsun bisey doktor bakiyor kendisi konuşmuyor fazla iyiyse herseyi iyi diyor bi sıkıntı varsa onu söylüyo sadece oyle renkli foto verecekler diye bekleme vermiyorlar sonra bide denipolde yaptirdim orada memnun kalmistim bilginz olsun