babysevgi Herkese selamlar nasıl geçiyor aralık ayınız Biz 15+5 iz az sonra 15 +6 olucaz☺️ 2.gebeliğim olduğu için ilki sezeryandı bu da sezeryan olucak mayıs son haftası gibi gözüküyor doğumumuz☺️ Cinsiyetleri öğrenebildiniz mi
Hmry babysevgi bizde 16+0 mayıs sonu 2. Gebeligim sezaryanla doğum yaptim bakalım bu nasıl gecicek hayırla kurtuluruz inşallah
HaticeSoydemirSerin Merhabalar. Benimde 12+4 Haziran sonu gibi görünüyor bakalım . Benimde 2. Hamilelik. İlki ne kadarlık sizin
1iricikkk HaticeSoydemirSerin sizinle aynıyız ikinci benim de Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.
Bebeto6161 babysevgi pazartesi gideceğim endokrin bölümüne tiroit için o gün devletten kadın doğum için de randevu aldım ama söylemezse cinsiyet özel doktoruma geçeceğim
1anne2bebek__ Hmry aynıyız😁benimde 16. Hafta bugün. İlk doğumum normaldi 38+2 de doğdu kızım.Bakalım bu ne zaman doğar 😃
babysevgi Mhtpflz galiba ikizlerden kaçış yok 😂 sağlıklı olsunlarda ikizler burcu nasıl ? Bnm tanıdığım pek yok
Mhtpflz babysevgi görümcem ikizler burcu çok değişikler çabuk sıkılıyor ve çok kararsızlar fikirleri anlık değişiyor eşim hiç istemiyordu ama artık oldu yani sağlıkla gelsinde burcu önemli değil🤣🤣
symozdag babysevgi ben ikizler burcuyum bebeğim de ikizler burcu olacak pek istemezdim açıkçası 😂 ani ruh değişimi ve kararsızlık en sevmediğim özelliklerim 😂
Bebekliannee babysevgi benimde 2. Hamilelik. Ve 2.de sezareyen olacak. Benimde Haziran sonu görünüyor. 15.haftada cinsiyet için gitmeyi dusunuyorum
elvinimmm 20+1 olcaz kızımla 💜 mayisin ilk haftasi doğumum ayin 7sini bekliyorum detaylı ultrasona giricem