Benimde 7.haftamda aynı kahverengi pembemsi kanamam oldu 3 gün sürdü. Hemen kadın doğuma gittim keseyi gördü yine de iğne verdi ve duphaston diye bir ilaç verdi kullandım.şuan iyiyim sende doktora kesinlikle git için rahat etsin.inşallah kısa sürede geçer.. ama ihmal etme bence riske atma acil doktoruna da başvurabilirsiniz bebeklerin sağlık durumunu öğrenin keseyi görün onay alın derim