Sbl_96 igne falan vuruyorlar benim 7.haftamda 1 kere lekelenme seklinde kanamam oldu diye doktor 2 gun hastanede yatirdi gozetim altinda ol tehlikeye atmayalim dedi onu gectim bi de tüp bebekle hamile kalmissin beklemenin anlami yok benim 1 kaybim oldu diye doktor bu gebeligimde bunu da kaybetmeyelim diye elinden geleni yapti ihmal etme bence