Merhaba , benimde bebeğim doğumdan 2 gün sonra sarılık oldu hastaneden çıkmadan fototerapi aldık değeri 8 e düştü ve çıkış yaptık. Sonraki süreç gerçekten çok yıpratıcı oluyor . Her gün hastaneye ölçüm için gidiyorduk. 17 günlük olunca hala geçmemişti ve yükseldiği için tekrar yatış yaptık fototerapi aldık. Bizim testlerimizin hepsi temiz çıktı ve uzayan sarılık yada anne sütü sarılığı dendi. İlk 10 gün riskli oluyor sonrasında beyine bir etkisi kalmıyor sarılığın. Şuan 43 günlüğüz ve hala sarılığımız yüksek devam ediyor ama artık 2-3 haftada bir kontrole gidiyoruz. Kendinizi sakın yıpratmayın bazı bebekler zor atıyor kanından . Doktorumuz elbet geçicek bekleyeceğiz dedi . İçinizi ferah tutun ilk 10 günü atlattıktan sonra da korkmayın sakın 🙏🏼