kahvesever__ gözünüz aydın benimde 2.evladım olucak inşallah erken gebelik testi pozitif çıktı ve bugün kan verdim 13 ünden beri regl olmadım büyük ihtimal hamileyim son adete göre bende 5 haftalık hamileyim ama bundan önce bi kürtajım olmuştu yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum lütfen bizede dua eder misiniz inşallah bebeklerimiz sağlıklıdır sağ salim kucağımıza alalım Rabbim hayırlı sağlıklı saliha evlatlardan eylesin evlatlarımızı doktora gittiniz mi