çubuk krakeri bile kusan ben, ekmek kabuğunu kızartıp yiyordum. yağsız kuru kuru, tuzlu salatalık yiyebiliyodum, bide pişmemiş sebzeleri meyveleri, havuç elma muz falan. bide her öğünden sonra mutlaka maden suyu içtim. baya bi hafifletiyordu o bulantı hissini. şuan 18nci haftamdayım, 3 gündür prilam içmiyorum. 3 günde 1 kere kustum, bulantılarım var tabi ama yine yağlı, baharatlı yemeklerden uzak duruyorum. meyve , sebze ağırlıklı besleniyorum, bide koku. bu parfüm kokularından uzak durun. hertürlüsünden, evdeki el sabunun kokusuna bile kusmuştum, hala daha midemi bulandırır parfümler