Beybi146 ben tek duramicak duruma gelmiştim canım pskoloğa başladım sosyal fobiye döndü dışarı bile çıkamıyodum. En son bu böyle olmicak dedim ve annemleri çağardım farklı şehirlerdeydik annem ve kuzenlerim geldiler kaldılar bi süre onlarla kafam dağaldı ve çok iyi geldi. Nefes egzersizlerini araştır mutlaka onlar çok iyi geliyo anlat korkularını içinde tutma buda bi rahatlama olmuşdu bende inşirah suresi çok dinledim uyuyamadığım zamanlarda aç telefondan koy baş ucuna rahatlayıp dalıyosun uykuya esmaları çok okudum dualarla geldim bugüne kadar. Şuandada var tamamen geçmiş deil gün yaklaştıkça hastane fobim tetikleniyo doğumdan çok korkuyorum bakalım doktorumla görüşücem sakinleştirici isticem doğum öncesi. Hastane dışında çıkmıyorum dışarı beni olumsuz etkilicek herşeyi çıkarttım hayatımdan.