Cansufurkan o zaman ben sana hikayemi anlatayım benim 1 yıl hiç hamilelik olmadı sonrasında 3 dış gebelik 8 yada 9 bende bilmiyorum 😥düşük ameliyatlar iğneler neler çektim sonra dediler senin tüp bebek bile olmaz 4 yıl bunalım eşimden yana hiç sıkıntım yoktu ama ailesi ve çevresi bıktırdılar ikimizde inançlı insanlardır bir şekilde üstesinden geliriz dedik sonra Rabbim iki evlat verdi çok şükür bide nasip olursa yolda demem o ki herşeyi takmayın olacağı varsa olur benim çocuklarıma doktorlar mücize bebek diyolardı inş aynı mücize bebekler sizin olur