Allah yardımcın olsun canım ben 2 buçuk yıllık evliyim hiç korunmadık ama hiç çocuk olmadık doktora gittim her gittiğimde ayrı bir hastalık buldular bana çatlatma iğnesi değişik ilaçlar yine olmadı en son hsg rahim filmi çektirdim bıktır artık dedim gitmicem olursa olur olmazsa Allah istemiyor dedim tedavileri herşeyi bıraktım sonraki ay hamile kaldım şimdi 1 ay sonra bebeğime kavuşacağım
O yüzden canım sıkma canını birde rahim filmi çektirmeyi dene belki daha zamanı gelmemiştir herşeyin hayırlısı olsun