HilalEraslan Yoyko nedense benim çok hoşuma gidiyor ☺️ hepsi birbirinden güzel en çok içine sineni al bence
Annesininbalbocugu Zeynnn Valla hamile kaldığımdan beri araştırıyordum Daha kullanmak nasip olmadı ama çok severek aldım Nasip olursa ocaktan sonra kullancaz 🙏🤗 Ama deneme yaptım çok güzel memnunum
Zeynnn Annesininbalbocugu çok sağol canım bilgilendirdiğini için birimde önceliğimiz bu ama yinede sizlerinde yorumunu onayını almak istedim ☺️
BusraClskan Zeynnn benim arkadaşım yoyko kullanıyor canım daha cumartesi akşam konuştuk çok hafif çok rahat dedi tavsiye ederim çok memnun arkadaşım
RabiaGlck Bende bu ikisi arasında kararsız kaldım sizce? https://www.bisikletcim.com/kiwi-queen-2-in-1-mono-bebek-arabasiportbebe?gclid=EAIaIQobChMIm4D5n7j53QIV1vhRCh1SVAbYEAQYAiABEgKGifD_BwE Bu mu yoksa https://m.n11.com/wellgro-q7-twispin-360-travel-sistem-bebek-arabasi-P290933821?RENK=GOLD&gclid=EAIaIQobChMI7Kq53qSa3gIVRagYCh21hwRnEAQYAiABEgLA9PD_BwE&gclsrc=aw.ds ??