Zeynnn 1 ve 2 numaralı araba Hepsiburada sepetimde ekli cesaret ettiğim an birini alıcaz 😂 orta şase istiyorum bende ama geçen bi yorum okudum Kraft ve yoyko çok ağır ve büyükmüş wellgro ile değişim yapıcam falan yazmışlar. Bide çok para vermek istemiyorum baston arabaya geçiş olursa diye. Sanırım wellgro 7 yada 3 arasında karar kılıcam. Arkadaşlarım hep çok para verme diyor hatta wellgro 7 yi bile görünce çok para veriyorsun dediler 🤦♀️ Kullanıcıları memnun şikayetvar da çok şikayet edilmemiş. Kısmet 🤗