Semaaaa1 Boncukveannsi uygulamada 39+4 gösteriyoruz ama bugun ultrasonda 40+1 çıktık. Cumaya kadar vaktimiz var. Sancım vs olmadığı için cuma sezaryn olabilirim. Doktorum suni sancıya vs karşı ilerleyen zamanlarda çocuklarda hipraktivite gibi sorunlar olacağını söyledi. Kendisi çok iyi bi prof. Bu yüzden cumaya kadar sancım geldi gelmedi sezaryn gözüküyor ve ilk hamileliğim iki doğum şeklinden de korkuyorum açıkçası😅
2022bebeki Semaaaa1 Ay 30 sene önce suni sanci ile vajinal doğum yapmış annem hiperaktif değilim ama hareketli bir bebekmisim , kuzenim de aynı şekilde o da yerinden kalkamazmis haha biraz da bebeğin yapısı, ailedeki aktiflige bağlı bence bu🙈
Meyrik Boncukveannsi ölüme gidip gelenlerden biride benim doktorum doğumdan sonra bir daha önermiyor sana dedi ben ikinci kez normal doğum yapmak istiyorum 😇 zorluğu varsa ilerleyen zamanlarda rahatlığı da var 🤗benim arkadaşlarım sezeryan olduk ağırlık kaldiramiyoruz azıcık soğuk olsa ameliyat yerim sızlıyor filan diyorlar bir de bana bak hiç bir sıkıntım yok 😁