Kızlar bugün görüş günümüzdü 32 haftalığım doktorum normal doğuma da uygunsun hangi doğumu istiyorsun dedi, ama benim normal doğuma cesaretim gerçekten hiççç yok 😢sezeryan olmak istiyorsan da 25 ocakta çantanı al gel dedi 🥰 sizde durumlar nasıl kızlar anlatın bakalım kaç haftalık oldunuz 😍