Beybisiii Merhaba evet oluyor akıntı sancılarımda oluyor sancılanmaya normal olarak bakıyorum doktorum bile bu zamanlardaki sancının normal olduğunu söyledi yerleşme sancısı dedi O şu an hala yer yapıyor dedi bir şey olmaz inşallah dua edelim bol bol 🌹