1203masl ne ümit ne ümitsizlik vermek çok vebal altında hissettiriyor bu konularda. Fakat söylemeden gecemedim benim bir bebeğimin kalbi durdu 15 haftada. Sonra tekrar hamile kaldım farketmeden 2. Ay bilmediğim için kanamami adet sandım doktorada gitmedim. Sonra sancım vardı gittim enfeksiyon belki dediler her türlü test yapıldı alttan ultrason ile bakıldı bebek var ama son adet tarihine göre 7 haftalık en azından kesede yolk saç görülmeli sağlıksız gebelik, kese şekli bozuk vs vs kürtaj dediler. 2 3 yere gittim aynı şeyi söylediler. Kürtaj olacağım sabah içime bir suphe düştü kağıtları yırtıp ciktim hastenden son bir kez dedim ve önerilen bir doktor vardı oraya gittim . Doktora derdimi anlatınca bekletmeden aldı içeri. Ultrason ile birde karından alttan da değil baktı baktı baktı bı 6 7 dk sessiz olmamı istedi baktı. Yolk saç var dedi bu bebek geç döllenmiş son eder tarihini baz almayacağız dedi. Progesteron verdi vitamin verdi haftaya aynı gün çağırdı ben progesteron sadece 2 gün içtim sonra içmedim ama vitamini içtim hep yattim. Haftaya gittik kalp atışı var ama çok yavaş ses yok dedi 10. Haftada kalbini duyduk. Herkes bir şey dedi gelişimi geri vs vs şuan 35. Haftadayiz bebeğim doğuma kadar 4 kg geçebilir diye doktorum uyardı bırak geride olmasını boyu kilosu haftasından ileride elhamdülillah tarama testleride normaldi önceki haftalarda Rabbim kimseye evlat acısı , sağlık sıkıntısı yaşatmasın göstermesin. . Rabbimin hikmetinden sual olunur mu. Oğlum olacak günlerim sayili şimdi doğum bekliyorum Paylaşmak istedim