Asdfghj 38+4 beklemeye devam. Ay bu sene bebişler hep mi böyle hiç çıkmaya niyetleri yok. 20 gün önce amcamın kızı 41 de sezeryan oldu 4.500 kg. Geçen hafta eşimin dayisinin kızı 40 da 4.300 doğurdu. Benimde önden gidiyo napcam bilmem. Perşembe kontrolüm var yine dicem doktora biseyler yalin😁 kimi doktor rahmi uyariyomuş. Benim 3. Olduğu için kontrolde etmiyolar diğer ikisi normal olduğu için 😣🤷