Rabia54 Dilekkkk hadi insallh canım rabbim yardımcımız olsun benim.dunden beri ağrı var ben sanırım.doguruvam bir kaç güne
deletedmom734 Dilekkkk sezeryan için alt üst pijamamı aldın yoksa gecelikmi daha kullanışlı oluyormuş
Dilekkkk deletedmom734 valla Aralık ya o yüzden hiç gecelik düşünmedim kimi hastane sıcak oluyor falan dedi ama normal de de hiç giymem ben yine de pijama aldım iki tane
Semila Dilekkkk peki sezeryan olucam dedin ya genel anestezi mi yoksa epidural mi ? Bunun kararını sen verebiliyor musun yoksa doktor mu söylüyor ?
Dilekkkk Semila genel istiyorum epidural spinal fıtık yerine göre yapılıo yapılamıo ama ben cesaret edemem beni keserlerden uyanık olamam 🤣
Mesezh Dilekkkk Allah herkezı butun hamılelere kolay dogumlar hayırlı saglıklı evlatlar nasıp etsın amııııın ❣
Denizbetul Dilekkkk programa göre son 52 benim gönlümden geçense 40 çok şükür bi şikayetim yok şimdilik ara ara bel ağrım oluyo oda çok sık değil
Rumeysaylz Dilekkkk Son 23 benimde canım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😍 🙏 yalancı sancılarım oluyor kemik ağrılarım da arttı iyice wc ihtiyacına değinmiyorum bile Allah yardımcımız olsun canım. Herşey bebişlerimiz için 😊 🙏