Dilekkkk Slha Ben de şuan keşke de olsa bir an önce diye düşünüyorum ama inşallah ozamana kilosu falan iyi olur sağlığı iyi olur
Slha Dilekkkk rabbm sagliklica kucagimiza almayi nasip etsin insallh bzmde dogum hikayemizi paylastgmz gunler gelir 😙
Yaprakserkann Dilekkkk benımde uygulamaya göre 19 gun ama doktor 10gun sonra doğum yaptırcak bızım haylazı 10gun daha tutmak ıstıyo içerde cok sancılarım cıkıyo serumlarla durdurmaya çalısıyoruz 🙂
Yaprakserkann Dilekkkk 3kılo falan dedı en son tahmınen doğana kdr 3200 olur dedı bakalım hayrlısı 39 haftayı tamamlasın ıstıyo solunum sıkıntısı olmasın dıye
Kuzey_irmak Hcrksk nası hissediyorsun kendini canım,bnm duygular karmakarışık🤭 merak endişe korku heyecan☺️ Hiç bir belirtide yok bende çarş günü rutin kontrol bakalım😕
Rabia54 Dilekkkk canım bizimde sson 45 ama doktor 37 anca görürüz dedi sancilarim var ya sürekli sen neden sezeryan olucaksin doktorun hesaplamasına göre 15 20 Kasım'da olucak insallh