BurcuakirGlec Demetdemircioglu doğru acı eşliğine bağlı bazıları suni sancıyı kolay diyorlar herkese göre değişiyor işte ama okuduklarından dolayı tırsıyorum ben 😂😂😂😂
Asya_2402 BurcuakirGlec Ben değil ama ablam 3 cm açıklıkla 2 hafta gezdim diye anlatıyor hep benim de ağrılarım çok yarın bakacağız açıklık var mı diye..
BurcuakirGlec Ilkgozagrimiz 36 hafta erken mi oluyo doktor bana dedi normalden önce gelecek ama bi sorun olmaz küveze girmez dedi 34 haftalar erken doğum sayılıyormuş
Asya_2402 BurcuakirGlec Ben 34. Haftada gitmiştim vajinal muayene yapılmadı ama bebeğim çok aşağıdaydı neredeyse kanala girmek üzere demişti bir dahaki kontrole kadar sadece yat dinlen 36 yı tamamlayalım sonrasında Doğumu durdurmayız demişti.Yarın 36 tamamlanıyor bence sorun olmaz bundan sonra..
Ilkgozagrimiz BurcuakirGlec soyle 36 normalmis ama gene biraz daha durmasi iyi olurmus bana oyle demisti doktorum
Slha BurcuakirGlec bu konu hakkinda bi bulgim yok ama insallh saglkklica alirsn kucaginaaa rabbm sana da bebegine saglik versin 3 cm acikligi nasil anladi ultrasonlami yoksa cati muayenesimi bnde bgn acile gtcemde cok sertlesmem var ultraaondan bakinca anlarlarmi acilmayi
Selennm Slha 11 haftalıkta normal mi bilmiyorum ama şu an ben de de kahverengi leke var geliyor ara ara dinlenince geçiyor kana dönerse kork hamilelikte kahverengi leke korkulacak bir şey değil kırmızıya dönmediği sürece