Demetdemircioglu BurcuakirGlec ben hiç farkında olmadım sancısız 3 cm acılmam olmus 40+1de doktor bana bırakmıstı kararı suni sancıyla dogum yaptım gitsem benide gönderirdi eve günüm gelmesine ragmen 😊
BurcuakirGlec Demetdemircioglu 😌. Eninde gönderdi git sancını dede cek burada sürünme dedi 😂 sunı sancı çok zormuş beni yatırsaydı ben kabul etmezdim ama böle beklemek de korkutuyor 😂
Demetdemircioglu BurcuakirGlec hayır ben suyum patlatışdıktan sonra 1 2 saat sancı cektim dogurdum zaten sancımda ishal agrısı gibiydi korkma suniden her bünye bir değil🤗
BurcuakirGlec Nupelda ya benim sancılarım oluyo ama geçiyor geçince yalancı sancı oluyomus herhalde oyuzden ben gitmedim doktora
gamzeliv SibelDmrci benimde 3 buçuk santim açılma var 2 haftadir hiç sanci olmadan 10.gün omce gittim eb son bide birzadn gidicem insallah acilma olmustr da suni versinler 41inci haftadaydm
GokceGenc BurcuakirGlec bnde 32+2 deyim kasıklarımda sancılarım oluo arada gecio snra yok ertesi gun yine oluo doktora bu hafta gidicem inşallah yoktur acılmam falan :(
BurcuakirGlec GokceGenc benim kasık agrım dışında belim agrıyodu ve makatımda sanki büyük tuwaletim varmış da yapamıyomusum gibi oldugundan oturmak eğilmek imkansızdı o şikayetle gitmiştim hala devam ediyo ağrılar bende gidicem yarın
Gamzeli21 BurcuakirGlec benim 4 cm açılmayla yatisim yapıldı suni sanciı verildi hemen 2 saatte doğum yaptim
BurcuakirGlec Gamzeli21 helal olsun 😂😂 suni sancı zor deilmi nasıl dayandın 🙈🙈🙈 ben yapamam ewde olmak daha iyi deilmi çünkü su nişan falanda yok bende
Gamzeli21 BurcuakirGlec canım hastaneye gittim ebe baktı 4 cm açılma var doğum başlamış dedi yatisim yaptırdı sonra suni sanciyi verdi evet zordu illaki ama erken doğurdum şükür öyle saatlerce sancı çekmedim ki suni sancı hem doğumu hızlandırıyor hem açılmayi
BurcuakirGlec Kızlar peki cinsel hayatınız nasıl doktorum yapabilirsin dedi ama ben deilde eşim cok korkuyor 🤗 sizler yapıyomusunuz en son 20li haftalarda yapmıştık 🙈🙈 ben doğumu kolaylastırıyomus hatta korunmadan olması gerekiyomus falan diye duydum buradaki forumlardan siz neler düşünüyorsunuz ❤️
Ilkgozagrimiz BurcuakirGlec daha coknerken sana canm bence capalama cok fazla bnde aciklik olsun diye ugrasiyorum 39+2 olduk 1cmden ote gidemiyoruz
BurcuakirGlec Ilkgozagrimiz hurma falan yiyin acılmayı kolaylastırıyomus allah kolaylık versin 🙏🏽🙏🏽 Yarın kontrole gidicem şimdi randevu aldım
BurcuakirGlec Ilkgozagrimiz 36 hafta erken mi oluyo doktor bana dedi normalden önce gelecek ama bi sorun olmaz küveze girmez dedi 34 haftalar erken doğum sayılıyormuş
Nupelda Girl ben birde kaldığım için geri gönderdiler salı günü kontrolüm var inşallah üç olurda yatırıp suni sancı verirler
BurcuakirGlec Demetdemircioglu doğru acı eşliğine bağlı bazıları suni sancıyı kolay diyorlar herkese göre değişiyor işte ama okuduklarından dolayı tırsıyorum ben 😂😂😂😂