Mustafa kayınpederim olur 🙈 iyidir hastır ama iki kötü özelliği sinirli oluşu ve pinti oluşu 🙈 kaynanamdan değil ondan çooook çekiniyorum ama aynı zamanda da çok seviyorum Allah var elinden geleni yapıyor çocukları için 2 aya torunu olucak her şeyini aldı pinti dedim ama önemsiz şeyler için pinti bence 🙈🙈