-Muallime- babamın adı Mustafa bende oğlum olsa ikinci çocuğum Mustafa koyacaktım. Titiz, temiz, saygılı, vefalı, sevgi dolu, duygulu, sevgisinde kızgınlığını da hissettirebilen, herkes tarafından sevilen küçük büyük herkesle anlaşan biri babam. Ayrıca Peygamber Efendimizin de adı aynı zamanda, Mustafa Kemal Atatürk’ün de adı güzel bir isim adıyla bir yasasin inşallah 🙏