minikmucizemmmmmm Sen beğenmişsin kuzum ama sorduğun için bende fikrimi söyleyeyim pek hoş değil erkek çocuğu için. İlerde çok dalga geçerler çocuklar acımasız olabiliyor 🙇🏼♀️ Cavit olabilir yani cavidan yerine bilemedim😌
Elilar2225 mylittlebabym burda benim gibi Azerbaycanlılar da var onlara sormuş olabilir ya hani:) yalnızca size sormadı yani
Meltems53 Ilahem Cavidan kız ismi değil mi oğlunuza nasıl koyacaksınız? Büyüdüğü zaman isminden hoşlanacağını pek sanmam. Oğlunuzu da düşünerek bir isim bulun bence 👐🏻
Belinay-asel Ilahem yok ya Allah askina.baska isimlere ne olmus ayri ueyyen bayan ismi bu ve kulaga hosgelmio
didimom Ilahem normalde yazmam böyle şeylere ama oğlunuzun ileride isminden dolayı üzülmesini istemem☺️ Cavidan erkeğe uygun olmadığı gibi kız için bile güzel bir isim değil bence çok yaşını başını almış teyze adı bana göre
Melikedndr Ilahem Azerbaycanda erkek ismi olarak kullanılıyor evet, zaten anlamı da kıza da erkeğe de olabilecek şekilde. Siz beğendiyseniz niye olmasın🍀
Elilar2225 Geribe reyler yazirlar bizde oglan adi oldugunu demeyinize baxmayarag. Lap da geseng addi menim dayimin oglunun adi da Cavidandi. Burdakilara gulag asmayin
mylittlebabym Elilar2225 tamam bizde diyoruz ki orda normalse konuluyorsa koysun burda kız ismi olduğunu biliyorsa çoğunluğun beğenmeyeceği aşikâr:)
Biroglanannesiii Ilahem Azerbaycanlısınız sanırsam ben Cavidan ismini çok duydum ama canım isimlerin karakteristik özellikler vardır her duyduğum da çok iyi insanlar değiller yani yine de sizin kararınız