Benim bebeğim de görülmemişti. Hatta daha da kötüsü kese 3.4 cm yolk bile yok. Kese bu kadar büyükse bebek görülmeliydi boş gebelik bu dedi. Sonra USG’ye gönderdi aynı gün bir saat arayla o bomboş kocaman kese gitti 2.3 cm içinde 5 mm bebeğim ve yolk kesesi de olan kalp atışı da başlamış olan bebeğimi gördüm usg odasında sevinçten ağlamaktan içim çıktı.
Meğer doktorun odasındaki ultrason kötüymüş. Kesemi bile büyütmüş içindeki bebeği küçültmüş herhalde anlamadım hani kese büyüdüyse görüntüden bebek de büyürdü görünürdü mantıken.
Kısacası üzülmeyin, yolk da oluşmuş 7+1 gibi kalp atışı için gidin