Asyabuse ay okadar güzel yazmışsın ki tekrar tekrar okudum 🥰 allah razı olsun ilk öncelikle içimi rahatlattın böyle sıkıntım gitti resmen bu bana yetti 🙏🏻 Hayırlı doğumların olsun inşallah evlatlarını kucagına al🤲🏻 Şuan 2 embriyo olmasına karar verdim rabbim izin verirse inşallah bende bu duyguları hissederim annelik duygusunu yaşarım canım 🤲🏻 Her canlı kısmetiyle gelir ne kadar zorluğu olsada çok güzel pozitif taraflarıda var eminimki negatif gördüğümüz tarfların üstünü örtücek 🙏🏻 Çok teşekkür ederim canım ya böyle kaygılanmıştım ikiside tutarda (inşallah) Allah korusun sıkıntı yaşarlar diye maddi manevi her konuda ama sen içime su serpttin😢