ElBam aşılamayla ikizlere hamile biri olarsk söylüyorum, ilk öğrendiğimde sevinsem mi üzülsem mi karmaşası yaşadım. Bir süre şokunu atamadım Çok korktum bakabilcek miyim nasık olurmki diye insan binbir türlü düşünceye giriyor hamilelik daha riskli geçiyor çok şükür benim bir problemim olmadı 27 haftalık olduk ama hep ya bişey olursa endişesi içindeyim erken doğumu var biri gelişiyor diğeri gelişiyor mu var var da var yani. Her kontrole allahım bunu da atlatalım diye gidiyorum. Ama her anne endişe duyuyor tabiki bizimki bi tık daha fazla oluyor. Maddi yönden düşününce iki çocukla tek çocuk bir değil daha çok bez daha çok kıyafet daha çok eşya o da bir gerçek. Okula başlasalar aynı anda x2 masraf. Doktor kontrolüne götürünce iki çocuk birden götürcen iki muayene. Bunlar hep maddi ağırlıkları. Manevi olarakta ilk zamanlar yardımcı olcak biri yoksa bakımı da daha çok zorlar. Olumsuzlukları saydım. Diğer yöndense her bebek bir mucize hele iki tanesi birden apayarı mucize, evlat hasreti çekmiş bunun için çabalamışsın Allah sana 2 evlat birden veriyor hasretini sonlandırmanın da böylesi diye seviniyorsun. İkiz oldukları için kardeş yapsak mı ya da yapmaya çalışsak olucak mı endişen bitiyor. Bana bize bir şey olsa bir ömür kardeşi var yanında diyosun. Beraber büyüyorlar arkadaşsızlık yaşamıyorlar yoldaş oluyorlar. Sen bi kere hamile kalıyorsun bi kere doğum yapıyosun ama iki bebeğin oluyor tek seferde halletmişcesine, uykusuz kalıyosun tek çocukta da iki çocukta da bunu da bi kere yaşıyosun kardasın 😇😇 hele de bi kız bi erkek olsa tadından yenmez 😍 benimkiler iki erkek 😁 valla artık doğum yaparsam yaşam şansı yüksek bi tık daha rahatladım ikiz iyiymişi yeni yeni düşünüyorum ilk aylar gerçekten bu na alışmam zor olmuştu. Diğer yandan embriyo tek tüp falan bilgim yok sadece ikiz annesi olmak nasıl onu anlatmak istedim ❤️ ben olsam ikiz olma ihtimali var diye şansımı düşürmezdim iki embriyo transferi yaptırırdım tutma şansı artsın diye diğer türlü en baştan başlamak gerekcek hayırlısıyla iki embriyo koysunlar, ikiz olası varsa olur olmazsa da en azından biri tutar inşallah 🙏🏻