Mhkh-22 Burcumm0144 benim de 1. Saat tokluk 200 çıkmıştı yükleme ama diyet yapıyorum 140 ı geçmiyor şuan da.. Maksimum 140 gördüm 2 kez.. Başlanmaz heralde diye umut ediyorum..
Burcumm0144 Mhkh-22 ben bırakınca insülini evde ölçtüğümde 215 falan çıkıyor. İnsülin sayesınde bende düşüyor mecbur doğuma kadar kullanacam. Sende dıkkat et umarım bu şekil devam edersın