Fatma0715 canım benim korkma sakın küveze girip hatta prematüre ikiz bebeklerin bile çok çok sağlıklı büyüdüğünü gördüm ben .sen asla kimseyi dinleme moralini bozma emzirirsin ya da mamalarını verirsin . Rabbim zaten öyle bi düzen kurmuş ki ek gıdaya geçince özellikle zayıf doğan bebeklerin yediklerine inanamıyorsunn sen pozitif düşün