Kubra-ulas Pemberuya postla alakası yok ama çok zorsunuz be kardeşim 😄😄 üç tane başak burcu var etrafım da insana böyle de psikolojik baskı yapılmaz 😄😄 hepiniz mi aynısınız 😂😂
Pemberuya Kubra-ulas Ahaha sen bide benim eşimi gör canm temizlik hastası aşırı titiz ben balık o başak oy oy😂😂😂
Kubra-ulas Pemberuya ya keşke sadece titizlik olsa mesele tam ruh hastaları 😂😂 çok takıntılılarrrr 😂😂 Allah’tan eşim oğlak burcu 😄
Ebrucukk Pemberuya yaa bende başak burcuyum ve 10+1 hamileyim inşallah hepinizin güzel haberlerini burada duyarım Allah kalbinize gönlünüze göre istediklerinizi verir kısa sürede 🙏🏻🥰