Pemberuya Kızlar astroloji ile biraz içli dışlıyımda😂içinizde bebek isteyen Başak veya yükselen başaklar varsaa eğer ki bu önümüzdeki hafta oğlak burcunda yeni ay gerçekleşecek ve bebek haberi alma ihtimaliniz çok yüksek🥰 bana da haber verin mutlaka🥳🥳😎
hsns Pemberuya yaaaa sen ciddi misin bende başak burcuyum ve 28ini bekliyorum eğer varsa o zaman belli olacak
dilos011 Pemberuya bende Başak burcuyum hamileyim ama o ay da aynısını demişlerdi bebek haberi almıştım ben
Hazeltm Pemberuya yazıyı okuyunca tüylerim diken diken oldu 2. Gün sonra test yapıcam yükselenim başak 🥰🥰🥰
hsns dilos011 ya çok sevindim 🤗 inan bende o kadar çok istiyorum ki böyle şeyler duydukça içimi bir umut kaplıyo
Pemberuya uzunkizys tamam işte canm bu dönem verimli bebek için bu önümüzdeki yumurtlama döneminde tutar inşallah Amin🥰
hsns Elfdgm2023 bende çatlatma iğnesi yaptırdım bugün 5. Gün 28inde öğrenicez vbizde hayırlısı olsun arkadaşım inşallah bende çok istiyorum 😍🤲