RukiyeSefa
Bende çarşamba günü nasipse sezaryen olacağım kendi isteğimle. 39+0da almış olacak doktor
Doktorum sezaryen istiyorum diye çatı muayenesi yapmadı, normale zorlarsam sende travma yaratır nasıl istiyorsan öyle olsun dedi.
İçinizden ne geçiyorsa onu yapın, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏