RukiyeSefa Ben ısrarla normal doğum istiyordum ama mecburi sezaryen oldum. Bir ay oldu, anca iyileştim sayılır ama herkesinki bir olacak değil.
(Tabi ben öncesinde 26 saat suni sancı çektim, o sezaryenden ve sonrasındaki süreçten daha zor oldu benim için, ki acı eşiğim yüksektir.)
Neyse, diyeceğim şu ki 42. haftaya kadar zaten beklenmiyor olması lazım. Yani sizin sezaryen olmayı planladığınız haftalarda ya da biraz öncesinde normal doğum da kendiliğinden gerçekleşebilir.