Siskodunya biz bebek arabasının pusetini 9 ay kullandık. Araba Koltuğu oluyordu 9 ay onunla yolculuk yapti . Oturmaya başladıktan sonra diğer aparatı kullandık dışarıda uyurken falan da iyi oluyordu. Evde de ana kucağı kullandık onuda 8 ay falan kullandık baya aktifti seviyordu oğlum. En son sağı solu kırıldı çöpe attık. Yani biz pusetide bebek arabasinida eve çıkarmiyorduk arabada duruyordu. Ama ana kucaginin oyuncakları falanda oluyor sallanması v.s pusetten farklı bence .