Siskodunya Bebek arabası ve ana kucağı(ana dizi) almadım henüz, Bebek arabasını travel sistem düşünüyorum puseti olucak bunun yanında ana kucağı almam gerekir mi
Btlklnc Siskodunya ana kucagı farklı bırsey canım evde iş yaparken falan bebegı yatırırsın. Puseti dısarı cıkarken kullanabılırsın
denizarenmom Siskodunya ben puset sanirim almiycam bebek arabasini pusetsiz aldim travel sistemleri hic begenmedigim icin, onun disinda ana kucagi ve babynestli reflu yatagi alicam evde kullanmak icin
catandgirlmom Siskodunya pusetlere de ana kucağı diyorlar bazen 😅 bende bebek arabası alırken pusete satıcı ana kucağı diyordu, ben ayrı olarak alacağım puseti bebek arabası araba yolculukları için, ana kucağınıda bütün çevremin tavsiye ile babybjörn alacağım
minik_koala_ve_annesi Siskodunya ana kucagi almadim durmayinca oyuncak takiyorum muzikli pusetine cirpindikca da cingiraklari ses cikariyor oyaliyor baya zaten bi kac ay sonra pusette bosa cikip kalabalik edecek gerek yok kendimce😅
Siskodunya Btlklnc teşekkür ederim, Bende öyle düşündüm birkaç kişi aynı işi görüyor evde de puset kullanıyoruz deyince kararsız kaldım. Ve ne kadar kullanılıyor biliyor musunuz bi tanıdığım birkaç ay dedi diğeri 1 buçuk yaşında hala onda yatıyor dedi bilemedim kafam çok karışık neyi nasıl almam gerek🧐
Btlklnc Siskodunya herkes farklı bısey söyler zaten bebegın kılosuna minyonluguna göre degısır herhalde. Puset ıcınde 3ay kullanabılır dedıler ama bır arkadasım 8.aya kadar kullandım dedi. Dedıgım gibi bebege göre degısır
rain26 Siskodunya biz bebek arabasının pusetini 9 ay kullandık. Araba Koltuğu oluyordu 9 ay onunla yolculuk yapti . Oturmaya başladıktan sonra diğer aparatı kullandık dışarıda uyurken falan da iyi oluyordu. Evde de ana kucağı kullandık onuda 8 ay falan kullandık baya aktifti seviyordu oğlum. En son sağı solu kırıldı çöpe attık. Yani biz pusetide bebek arabasinida eve çıkarmiyorduk arabada duruyordu. Ama ana kucaginin oyuncakları falanda oluyor sallanması v.s pusetten farklı bence .
rain26 Siskodunya ana kucağı alacaksanız uygun bir şey alın bence . Kimi bebek sevmiyor. Ya da çok çabuk buyuyor. Tek önerim o olabilir .
Siskodunya Deletedmom15257 Btlklnc evet bende o yüzden kararsız kaldm, yani puset aynı işi görücekse ana kucağı fazla olur gbı geldi
FATEE denizarenmom traveli önermiyorlar canım bende 34 haftalığım daha dün aldım araba pusetiyle beraber baston arabayı daha çok öneriyorlar hem çocuğun rahatlığı için hemde uzun kullanışlı için
Siskodunya denizarenmom evet çantalı olan babynestli olandan alıcam sanirim bende, tavsiye üzerine almaya çalşıyorum her şeyi. Arkadaşım keşke travel alsaydım dediği için onlara yöneldim bende
denizarenmom FATEE almadim zaten travel😃 cok agir oluyorlarmis falan bende baya sey okudum o yuzden tercih etmedim
Siskodunya FATEE hayırlı doğumlar inşallah😊 baston arabayı abimin eşi de aldı sonradan diğeri zor oluyor diye ama daha küçükken de kullanılır mı?
Oznurtopal Travel değil de kabin boy bebek arabası aldık. Puseti yengem verecek sagolsun uzun süre kullanılmıyor onun yerine oto koltuğu alalım diye. Ana kucağı, reflu yatağı, kabin boy bebek arabası aldık biz
denizarenmom Siskodunya babynesti bu posttan sonra baktim reflu yatakli babynestler var onlardan alicam
Oznurtopal Siskodunya hayır ama benim için önemli değil uzak yerlere mecbur arabayla gidicez yakın yerlere de artık bebek arabasini kullanırım belki. Kışın dogacagi için çok dışarı çıkamam sanmiyorum yazın da zaten büyümüş oluyor
Siskodunya catandgirlmom evet baştan benimde çok kafamı karıştırmışlardı sağolsunlar 😄 evet babybjörn en iyilerinden fakat bana biraz yüksek maliyetli geldi alırsam daha uygun fiyatlı bakmayı düşünüyorum