Ebrarliva Tuba0000 benim kizim 2 buçuk yasinda adı Ebrar liva şuan yine hamileyim cinsiyet belli degik
Kahyaasena Efuli0 bende onu koyucam kızıma ❤️ bayadan beri düşünüyor duk Aybüke ismini eşimin de isteğiyle Rabbim izin verirse Aybüke die ismi 🤭
Fatma4773 Tuba0000 Benimde kızım olacak ismi (Hümeyra) Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Elfelf0 tazecikannee Helin çok güzel . Ben Karadeniz liyim kızım olursa düşünürüm ama genelde doğu ismi diyo herkes
Senel6767 Esmaaoznn benimkininde babasi hira istiyordu sonradan ögrendimki eski kiz arkadaşinin adiymıs cnm dikkat et