Pera, Vera , Sera , Asya beğendiklerim ama koymayı düşünmediklerim Ela, Leyla, Asel.. bu sene herkes bu 3 isme yoğunlaşmış durumda. İlk okula geldiğinde sınıfta aynı isimden cok fazla olmasını istemediğim için eliyorum ☺️ Bir de Türkçe harf ğ, ı, ç vs gibi harfli isimleri eliyorum. Nedeni de ilerde kurumsal bir firmada çalışır, yurtdışında okur vs gibi durumu olursa global okunuşu, söylenişi kolay olsun, mail adresine de okunduğu gibi yazılsın diye.. Son olarak 2 isim de düşünmüyorum bunun nedeni de bundan 25 yıl sonra belki evlendiğinde kocasının yanı sıra kendi soyadını da kullanmak ister 2 isim, 2 soy isim cok uzun olmasın diye ☺️ Bunların hepsi benim düşüncem tabi, farklı düşünenlere de saygı duyuyorum